Klacht, tip of compliment
Wij doen ons best om tevreden klanten te hebben. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Wij willen graag weten waar dit door komt, zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Of heeft u een tip voor ons? Hoe wij iets kunnen verbeteren? Ook horen wij het graag wanneer u tevreden bent over onze service.
Klacht dienstverlening melden
Let op: is er iets kapot in uw woning? Of is de reparatie niet in één keer verholpen? Klik dan hier
Ervaart u overlast in uw woonomgeving? Denk bijvoorbeeld aan geluidsoverlast van uw buren klik dan hier
Wilt u een officiële klacht over onze dienstverlening indienen?
Dit kan bijvoorbeeld wanneer:
- U het niet eens bent met ons beleid
- U niet op tijd bent teruggebeld
- U zich niet netjes behandeld voelt door ons of onze samenwerkingspartijen
- U niet tevreden bent over hoe wij of onze samenwerkingspartijen te werk gaan
Om uw klacht te melden vragen wij u om in te loggen.
Klik hiervoor op de onderstaande knop.
KLACHT DIENSTVERLENING
Tip of compliment melden
Heeft u een tip of compliment voor Wooncompas? Dat horen wij graag.
Bent u geen huurder van ons dan kunt mailen via klacht@wooncompas.nl.